Adapciak 2024
Adapciak 2024 to projekt identyfikacji wizualnej stworzony na potrzeby obozu adaptacyjnego dla nowych studentów Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
Świadczone usługi
Cel
Głównym celem projektu identyfikacji wizualnej było stworzenie spójnej i wyrazistej oprawy graficznej, która odda charakter wydarzenia i stanie się jego nieodłącznym elementem – nie tylko informacyjnym, ale również emocjonalnym. Chcieliśmy, by branding nie był jedynie tłem dla obozowych aktywności, lecz realnie budował doświadczenie uczestników i wspierał komunikację organizatorów na każdym etapie przygotowań i trwania wydarzenia. Chcieliśmy, aby sama identyfikacja wizualna stała się symbolem rozpoczęcia nowego rozdziału, czymś, co zostanie z nimi na długo po zakończeniu wydarzenia – na koszulce, w telefonie, w pamięci.
1
Wyzwania
Kluczowe było stworzenie estetyki odpowiadającej młodemu odbiorcy – dynamicznej, świeżej, ale też czytelnej i uporządkowanej. Musieliśmy również uwzględnić kontekst lokalizacji – górskiego charakteru Zakopanego – w sposób nienachalny i nowoczesny. Jednocześnie projekt musiał być elastyczny, by funkcjonować na wielu nośnikach: od social mediów, przez plakaty, po odzież.
2
Rezultat
Efektem naszej pracy jest nowoczesna, spójna identyfikacja wizualna, która wzmocniła rozpoznawalność wydarzenia. Projekt został entuzjastycznie przyjęty przez uczestników i organizatorów, podkreślających świeżość stylu i jego funkcjonalność. Branding świetnie odnalazł się w różnych kanałach komunikacji – od materiałów promocyjnych po przestrzeń wydarzenia – stając się integralną częścią doświadczenia ADAPCIAKA. Identyfikacja nie tylko wyróżniła tegoroczną edycję, ale też nadała jej wyraźny, profesjonalny charakter.
3